Stvarno tuga da nam kinezi grade,umesto da se okrećemo zapadu mi poslove dajemo kinezima,bruka za državu a i presednik sa nr kinom kvalifikovani prevarant.
Matematika - metar tunela košta 15 hiljada eura, ako će taj tunel biti oko 2km, to je cena od 30 miliona eura. Ako dnevno prođe 10000 vozila, koji bi platili prolaz kroz tunel 1 litru goriva ili 1 euro (sigurno se potroši više goriva ako ideš preko venca), to je dnevni prihod od 10 hiljada eura, ili mesečno 300 hiljada eura, godišnje 3,5 miliona eura. Otprilike, za oko 10 godina se otplati taj tunel, ali ako se uračunaju kamate na kredit, zarade zaposlenih, razni troškovi, neka to bude otplaćeno za 20 godina. Matematikom se dolazi i do većih cifara - smanjene uvoza goriva, minimum 20tak zaposlenih na naplati putarine, ekološki čistija Fruška Gora, itd, itd. Ovakve projekte treba maksimalno gurati.
A most??? Evo danas trke, opsti haos! Zatvori Miseluk, ali zasto i most??? Gde je most nema mosta! Fali most... Beograd 6 mostova, Novi Sad dva mosta, zasto nema most?!
@Vlada - verujem da često putujete u Kinu kada ovako stručno komentarišete kvalitet njihove gradnje. Dozvolite da kao neko ko je učestvovao u projektima u Kini vam saopštim da gospodine, kratko i jasno, lupetate. Usled vaše intelektualne ograničenosti verujem da izjednačavate kvalitet kineske robe namenjen državama trećeg sveta poput Srbije sa svime ostalim što grade i rade u svojoj zemlji, što bi bilo kao kada biste poredili fen za kosu lošeg kvaliteta od 250 dinara sa kineskim svemirskim programom i tvrdili kako je to potpuno isto. Preporučio bih vam da se obrazujete pre nego što se opet latite komentarisanja o naciji o kojoj nemate ni najmanjeg pojma.
@Timotije
U svim planovima vezanim za tunel ispod Fruške gore pomenuti koridor posle Paragova ide istočno ka Petrovaradinu, obilaznicom oko Petrovaradina, preko planiranog mosta iza „Pobede“ i dalje do autoputa Novi Sad – Beograd (u blizini benzinske pumpe „Minut“). Zato je taj most kod Beočina prilično nerealan u ovom trenutku (takođe, ni put Sremska Kamenica – Beočin nije pogodan za frekventniji teretni saobraćaj). Tranutno su nerealni i drugi planirani mostovi – pomenuti iza „Pobede“, most na stubovima Mosta Franca Jozefa, most u produžetku Bulevara Evrope. Zapravo, treba da budemo srećni ako novi Žeželjev most bude završen 2017.
"Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila."
I sav taj tranzitni (uglavnom teretni) saobraćaj će ići kroz grad Paragovo, Kamenica, Petrovaradin, Žeželjev most, širi centar Novog Sada, Kaćki most i konačno autoput.
Ovaj koridor nema nekog velikog smisla bez novog mosta preko Dunava, negde kod Beočina od prilike, i produžetka obilaznice oko Novog Sada do tog mosta.
Time bi se iz grada izmestio i tranzitni saobraćaj prema Bačkoj Palanci.
Kada se zadužujemo i pravimo nešto neka to onda bude kako treba. Ovakvim projektomrešava se samo Irig i Fruška gora ali Novi Sad ne.
U ccemu je interes da se povezzu BiH i Rumunije, te dve zemlje gotovo da medjusobno uopsste ne trguju? Mi smo solidno povezani sa oba suseda i put Novi- Sad- Ruma- SSabac nema stratesski znaccaj. Jedino pravo pitanje je occuvanje Frusske Gore, ali izgradnja svakog tunela je, takodje, ekolosski sporna. Sem toga, ceo projekat je jako skup.
Posebno je pitanje da li nam je potreban aranzzman u kome rade inostrane firme, time dodatno unisstavamo nekada uglednu nassu gradjevinsku industriju.
Kinez ne razume reč "kvalitet" ni u svojoj zemlji, a ne kada radi u tuđoj. Ne verujem da će od ovoga da se dogodi neka realizacija, ali ako Kinezi krenu da prave tunel, ne bih se vozio kroz Frušku goru. Hvala vam, daleko vam kinesko sunce!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Fruškogorski koridor će se graditi od kineskog kredita?
Autor: 021, Dnevnik
Novi Sad
•22.05.2016.
•10:03
Komentari 16
Kuku nama
Pregledač
vredi razmisliti
Mitar
IgorNS
Vozač, ne kamiona
G
Nikola
U svim planovima vezanim za tunel ispod Fruške gore pomenuti koridor posle Paragova ide istočno ka Petrovaradinu, obilaznicom oko Petrovaradina, preko planiranog mosta iza „Pobede“ i dalje do autoputa Novi Sad – Beograd (u blizini benzinske pumpe „Minut“). Zato je taj most kod Beočina prilično nerealan u ovom trenutku (takođe, ni put Sremska Kamenica – Beočin nije pogodan za frekventniji teretni saobraćaj). Tranutno su nerealni i drugi planirani mostovi – pomenuti iza „Pobede“, most na stubovima Mosta Franca Jozefa, most u produžetku Bulevara Evrope. Zapravo, treba da budemo srećni ako novi Žeželjev most bude završen 2017.
Seka Persa
(Ne znam kako uspevaš da pročitaš tudje komentare ako imaš toliki problem oko pisanja domaćih slova...)
Jovan
Bill
misa avokado
Timotije
I sav taj tranzitni (uglavnom teretni) saobraćaj će ići kroz grad Paragovo, Kamenica, Petrovaradin, Žeželjev most, širi centar Novog Sada, Kaćki most i konačno autoput.
Ovaj koridor nema nekog velikog smisla bez novog mosta preko Dunava, negde kod Beočina od prilike, i produžetka obilaznice oko Novog Sada do tog mosta.
Time bi se iz grada izmestio i tranzitni saobraćaj prema Bačkoj Palanci.
Kada se zadužujemo i pravimo nešto neka to onda bude kako treba. Ovakvim projektomrešava se samo Irig i Fruška gora ali Novi Sad ne.
zivan
Posebno je pitanje da li nam je potreban aranzzman u kome rade inostrane firme, time dodatno unisstavamo nekada uglednu nassu gradjevinsku industriju.
Vlada
banana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H